CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

5.28.2010

BesDaY MaMa DaniaL

26 Mei ari rabu genap umur aku 23 tahun..hi..hi..32 tahun le.....tahun ni banyak sikit le kejutan...pagi2 lagi aku dapat kad besday yang diselit dicelah katil..konon..ala2 aku bukak mate je terus terpandang kad...Pas tu mandi2 turun bawah nak bersiap g bercuti kat Melaka....hubby aku perdengarkan irama dan lagu besday yang dia create......masa nak bersiap2 aku buka handbag nampak macam bungkusan hadiah...cover hadiah Dior...aku macam kenal je...mesti perfume....masa aku bukak hadiah memang sah le....Ferfume Dior Jadore....50 ml...actually aku nak ....Estee Lauder...tapi tak pe la...Dior pun memang aku pakai pun...Thank untuk my hubby....yang kelakarnye masa nak bukak hadiah tu bukan aku yang bukak tapi biasalah pengarang jantung mama le..... danial...dia yang beria-ia nye bukak hadiah tu.....Kami bertolak gi melaka dalam pukul 10 am...sampai kat sana cari hotel chek in hotel mandikan danial pas tu terus kuar...fist gi makan...pas2 gi Taming Sari...best gak dapat tengok bandar melaka ditempat yang tinggi ...macam2 nampak ngan teropong yang disewa..he..he..pas tu beli gambar yang diambil oleh diorang harga RM 35 sekeping..belehlah wat kenangan...Pas tu naik Beca..raoud tempat2 yang menarik ok gak la...naik beca dalam 1 jam 45 minit.....peeh tambang dia RM 70 ....tak pe duit leh cari...hati kena gumbira..ha..ha....lagipun bukan aku yang bayar....hi..hi..(gelak jahat).disebabkan tak puas hati melawat tempat menarik ngan beca aku ngan hubby g sendiri ngan kete..bukannya susah pun jalan...pusing2 kat situ gak..siap pekena cendol lagi...malamnya kami naik cruise lama gak pusing2 danial le yang seronok....macam2 dia bebel...perut pun dah lapar balik aku pusing2 cari tempat yang menarik tuk mengisi perut..cari punya cari jumpa le..tempatnya menarik tepi sungai...tempat orang memancing...ramai le aku tengok kaki2 pancing dok nunggu hasil pancingannye....sejam 20 hinggit kalu tak silap.....siap makan kami balik ke hootel dalam pukul 11 malam..dah penat aku mula la ngantuk  bila nampak tilam...yang herannya danial ni tak ngantuk2 lagi....siap tengok tv lg...aku lap2 badanya terasa panas lak...demam la pulak danial ni...hubby aku lap2 badan danial ngan kuatkan econd....malamm tu hubby aku le berjaga..hi..hi...besday girl mana leh  wak keje beratkan...paginya   Alhamdullillah danial dah sihat.....dah mandi2 siap2 kami chek out awal...hari ke2 masa aku bershopping..he..he...mula2 g shopping barang2 melaka ...beli baju kat danial...baju kat anies...beli makanan melaka dll....belum tiba giliran aku lagi...pas2 kami gi lunch..kat mcD je.....lepas makan kami gi Dataran warisan banyak kedai berjenama kat sana ade mikki ..nichii...vincci...seed..bonia...dan macam2 lg..sempat le aku beli 2 helai baju..ha..ha..pas tu pusing2 kat Mahkota prade lak..kat situ pun aku beli seluar ngan baju...pusing2 bandar melaka...dalam pukul 5 pm..kami bertolak balik putrajaya......malamnye kuar lg ..gi makan kat village view...aku teringin nak makan tomyam....
gambar bersama hadiah daripada hubby Jadore Dior.
Jadore Dior.


Taraaa......emmm...wanginye...
  
Sebelum Masuk Taming Sari


                                                        
Naik Taming Sari....Kening Danial yang berkerut menahan panas....

Dihadapan Kereta Tuanku...semasa Perarakan Merdeka...

0 comments:

Post a Comment