CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

12.08.2010

Alhamdullilah...Rezeki itu Milik Kami...



30 November 2010

Dah 11 hari period lewat.. biasanya mmg lewat,..aku pun mmg x sangka Allah nak bagi rezeki pada kami . syukur Alhamdulillah kepadaMu Ya Allah....pagi tu aku saje test. sebelum aku menyahut Cabaran Diet yang aku anjurkan kat ofis....en. papa ckp, kalo xde xpe la, kalo ade Alhamdulillah...


Mula2 tu naik satu line je, pastu aku terus cakap kat en. papa x de la...aku terus keluar bilik air then iron baju...tiba2 en papa keluar tanya..tadi nurul tengok 1 line ke 2...ngan selamba aku cakap 1...dia kata ade 2 line le nurul...aku cakap papa jangan main2...aku terus g bilik air...a'a memang 2 line..berdegup2 jantung aku ketika itu..tapi line lg satu tu, malu2 plak nak naik...samar2 je nampak line nye... Tengahari eku ngan en papa terus g klinik Lita Alis..doktor pun kata line samar2 je...tapi dia bagi la aku folid asid...2 Disember aku ngan en papa g lak klinik gov..he..he..tak sabar nak check kat sana..keputusannya...aku sah pregnant... kami happy sgat... sama2 kongsi kegembiraan dgan Danial sebab Danial bakal dapat adik tahun depan.. xde la Danial main sorang2 lagi..... Syukur sangat2.. semoga Allah permudahkan segalanya dan semoga janin ini sihat, sempurna,dan selamat sehingga dilahirkan nanti.. Amin..

0 comments:

Post a Comment