CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

12.20.2009

catatan ke2

Pagi ni aku terlewat bangun nak gi kerja, tapi sempat lagi buat sarapan untuk suami, aku goreng cekodok ikan bilis je...he...he ...buat air nescafe..dah settle..actually hubby aku tak kerja...malam ni dia ada final exam...study semalaman, aku harap dia boleh jawab le...malam tadi tengah2 study sempat lagi menjeling ke tv tengok bola..berebut ngan danial romote...anak aku ni pun sorang...dah pukul 11 lebih pun bulat lagi mate tak nak tidur..pantang bunyi muzik mesti nak danse...eeee...tapi telatah dia tu la yang aku tak boleh lupe....sekarang ni pun dah pandai cakap sikit2...tergelak aku ngan hubby dengar dia bercakap....mulut tak leh dok diam...bercakap je...aku tak faham pun...tapi buat2 faham je la..

0 comments:

Post a Comment